Hej alla!
Skönt att du kom helskinnad hem Ubbe!

Visst var kursen bra! Och Sivert var ett festligt original!

Alltid nyttigt med utbildning och bra med såpass mycket praktik som det ändå blev, trots monsunregn och grottmörker! Tror att jag körde närmare 6 mil på banan också, precis som du Ubbe!
Det kommer licenspapper till berörda hos CCS från mig också!
Ps. Angående SMA-licens (Svenska Motorsport Aliansen, någon slags motpol till Svenska Bilsport Förbundet tror jag..) så är det som sagt bara att registrera sig online och göra det s.k. provet (man kan inte misslyckas..!) samt betala för önskad licenstyp (det finns några olika, man kan lägga till typ snöskoter, cross och 4-hjuling om man vill! Det gjorde jag!

Bara att betala lite extra!

)
Pps. Mange, jäkligt coola(

) bilder på glöande bromsskivor!!! Snyggt! Blir alltmer sugen på en Z06!! Skulle vara kul med en bil som går att preppa fullt ut för bankörning. Min -04 automat är hur fin som helst och går kanon men den lär få hålla sig till dragracig! I.o.f.s jäkligt kul det också!

Men det går nog att köra hyggligt fort på TORR bana (om man nu någon gång i livet får uppleva det

) Det känns som om det skulle funka hyggligt. Bilen har faktiskt helt ok vägegenskaper med original Magnetic Ride dämpare och Yokohama Advan Sport däck - även om det förstås är ljusår från en Race setup!
Kör hårt!
/Magnus