LOL!
Så det var den där gamle skissen du hade hittat!
Jodå, den är felfri rätt igenom under förutsättning att du kan hålla de där spåren med ditt fordon.
Så som teoretisk ideallinje är den helt rätt.
@Ricky - Du vet att du bara får byta spår en gång va och att du måste lämna nog med asfalt för en bil på ena sidan i kurvan om framhjulen på andra fordonet är i höjd med dig som förare.
Fast det kanske bara gäller racing som har regler.
Defensivt spår för mig är att ligga mitt i banan i ingången för att hindra ombromsning på insidan utan att kollidera och att radien på utsidan blir för stor för att hinna runt för att sedan driva utåt i utgången för att stänga dörren med passus för ovanstående regel. Men varje situation är unik, det hjälper inte att göra rätt om man blir avtyckt och kör man Stock-Car (aka STCC) så blir defensivt spår alltid tät insida eftersom det är tillåtet att köra av mot-förare där.
