Jag kan tänka mig att ta dig som passagerare i din bil!Jag kan absolut tanka mig att ta passagerare i min bil.

Moderator: ornet
Jag kan tänka mig att ta dig som passagerare i din bil!Jag kan absolut tanka mig att ta passagerare i min bil.
Jag kan både ta OCH vara passagerare* i min bil!Hejdarn skrev:Jag kan tänka mig att ta dig som passagerare i din bil!Jag kan absolut tanka mig att ta passagerare i min bil.
det finns ju inget tråkigare än raktfram åka (i min mening)... de som vill göra det kan hyra vilken flygraka som helst. lägg träffarna på en bana så vi få köra lite på riktigt!sven erik skrev:...201, 402 meter eller annat enkelt...
Det kan vara en idé, BÖRJA med att kontakta ansvariga för sommarmötet och lyssna med dom, DÄREFTER kan vi racing intresserade försöka få ihop något som passar sommarmötets önskemål.sven erik skrev:MIN poäng är.......VARFÖR KAN MAN INTE HA NÅGOT SOM HAR MED BILARNAS PRESTANDA PÅ SOMMARMÖTET?SÅ ALLA KAN FÖRSTÅ VARANDRA MER.201, 402 meter eller annat enkelt.jag betalade 200kr till karlstadracing och fick åka 201 meter alla gånger dem hadde något....jävligt enkelt och kul.Vad jag ser är att allt skall va enkelt men alla kan inte ta att någon har mer hästar osv.......skit samma....värst blir en aldrig......500- gatdäck en klass.500+ slicks en annan......enkelt.värden är inte rättvis men måste den va det?vi kan väll ha kul ändå???
Ok, sant. Sorry! got carried away by emotions, igen, hahaHejdarn skrev:@Corinthian - app, app, app. Inte slå ner på andras racing!![]()
Ska man börja där så blir det inget gjort för någon och om jag har förstått regelverket rätt så är det inte bara att köra på en flygraka...