Stingray
- du stod ju och filmade på Power Big Meet i lördags - fick du med på film när polisen tog med mig i deras bil för att jag stod mitt på gatan och tog kort
Filmsnutt
-
- Corvetteexpert
Gnälla på att man fotar på gatan!
Det är så att man tappar hakan....
Borde tagit de två finnar som stod och tog ut pengar i minuten, utan att ha varken brallor eller fillingar på sig istället! Vilka drägg!
Men det verkar vara så att polisen bara vågar att tjafsa med oss ordentliga, än att ta tag i de riktiga dräggen istället.

Det är så att man tappar hakan....
Borde tagit de två finnar som stod och tog ut pengar i minuten, utan att ha varken brallor eller fillingar på sig istället! Vilka drägg!

Men det verkar vara så att polisen bara vågar att tjafsa med oss ordentliga, än att ta tag i de riktiga dräggen istället.
Senast redigerad av StingrayRacing den sön jul 11, 2004 23:48, redigerad totalt 1 gånger.
Lasse E
Corvette BigBlock 468 Coupe '72
454 +.060, Crane H.roller 226/234@.050, 288/296 adv .587/.610 lift 112 LSA w stud girdle, GM tuned 990 / 118cc, SRP forged pistons, forged rods & crank. Perf. RPM Air-Gap. Shaved Holley 850DP. MSD-6AL limit 6'
Corvette BigBlock 468 Coupe '72
454 +.060, Crane H.roller 226/234@.050, 288/296 adv .587/.610 lift 112 LSA w stud girdle, GM tuned 990 / 118cc, SRP forged pistons, forged rods & crank. Perf. RPM Air-Gap. Shaved Holley 850DP. MSD-6AL limit 6'
Jajamensan, jag har det på film
Det var gör JÄVLIGT...
Mig stoppade dom också och sade ordagrant... :
När jag ser dig imorgon så vill jag se att du har kopplat in avgassystemet annars fr du inte åka hem till stockholm !!!
VA ???? Det är inkopplat
Nej, det är inte tillåtet med sidoavgassystem i sverige sa snuten
Ja, jag bad honom att ta reda på fakta och flytta sig så att jag kom fram ha ha ha ha

Mig stoppade dom också och sade ordagrant... :
När jag ser dig imorgon så vill jag se att du har kopplat in avgassystemet annars fr du inte åka hem till stockholm !!!
VA ???? Det är inkopplat
Nej, det är inte tillåtet med sidoavgassystem i sverige sa snuten
Ja, jag bad honom att ta reda på fakta och flytta sig så att jag kom fram ha ha ha ha