Röda Kaféet - Distrikt Mälardalen

Här kan ni skriva in olika evenemang som ni känner till, söka andra som ska till samma träff osv.
Bilder som är tagna på CCS-träffar bör finnas under resp. distriktssida. Tag kontakt med någon av distrikets kontaktpersoner som hjälper till med publiceringen.
boXer
Corvettefantast
Corvettefantast

Röda Kaféet - Distrikt Mälardalen

Inlägg av boXer »

Onsdagsträffar
Varje onsdag under sommaren träffas vi på Röda Kaféet i Vårby

så står det för oss i mälardalen - ja förutsätter att det ligger i närheten av stockholm - men det hjälper mig föga - enligt http://kartor.eniro.se finns det ett Vårby i huddinge (på land) och botkyrka (i sjön) - men inget rött kafé

Nästa hake är - vilken tid brukar man samlas där - vore ju kul och åka på någon såndär samling nån gång
´
--= [PLYMKVIST] =--

Inlägg av Christian Larsson »

Konstigt att inte Röda Kaféet finns med på eniro.
Mitt lokalsinne är värdelöst men visst är det Vårby i huddinge vi brukar träffas vid med klubben? Det ligger inte i sjön iallafall :)
Dock ligger kaféet precis vid en sjö.

Träffarna är officiellt ungefär mellan 18-20. Jag brukar komma dit vid sju och då är det normalt kanske 5-10 bilar där.
Kan dock tänka mig att det är mindre antal människor där nu under sommaren, förra onsdagen regnade det och då var det helt tomt på parkeringen så jag brydde mig inte om att stanna.

Någon annan med vettigt lokalsinne kan säkert komma upp med den rätta adressen eller en vägbeskrivning. Den enda vägbeskrivningen jag kan klämma fram är att man från stockholm åker E4 söderut och tar avfarten mot vårby, sen är det inte många hundra meter till kaféet.
Peter
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker
Kontakt:

Inlägg av Peter »

Tänkte försöka ta mig dit idag...
Kasta inte bäver i trähus.
Christian Larsson
Corvetteälskare
Corvetteälskare

Inlägg av Christian Larsson »

Peter skrev:Tänkte försöka ta mig dit idag...
Rapportera gärna hur mycket folk det var där.
Har tyvärr inte corvetten här nu, annars hade jag åkt dit nu när vi har fått så här fint väder!
Skriv svar