Bjuvs Burnouten 3:e lördagen i Augusti

Här kan ni skriva in olika evenemang som ni känner till, söka andra som ska till samma träff osv.
Bilder som är tagna på CCS-träffar bör finnas under resp. distriktssida. Tag kontakt med någon av distrikets kontaktpersoner som hjälper till med publiceringen.
lacon
Nykomling
Nykomling

Bjuvs Burnouten 3:e lördagen i Augusti

Inlägg av lacon »

Den 14 Augusti bränner det till!! :-) BjuvsBurnouten igen!!!!!

Lördagen den 14 augusti går Bjuvs Burnouten av stapeln och då samlas ca 500 utställnings bilar i Bjuv. 09.00-16.00 Hedvalla IP.

Detta är den största USA bilutställning i Skåne 2004. Med fokus på 50-60 talet!

Huvudnumret på utställningen är en officiell burnouttävling där det går ut på att göra bästa show med rök och bil!

Under dagen kommer även andra fantastiska upplevelser att gå av stapeln, tex. en cruising med ca 150-200 bilar rulla runt Bjuv – Hyllinge – Åstorp – Kvidinge – Klippan – Skäralid – Kågeröd – Billesholms Folkets Park. Därefter blir det en fantastisk kväll i parken med en Rock´n Roll fest i genuin miljö med de fantastiska bilarna uppställda igen! kl. 19.00 - 01.00. På scenen kl. 21.00 blir det Honeylips and The Rockets

Under dagen kan barnen roa sig med Tivoli samt vi vuxna kan utmana EM 2:an i armbrytning samt förundras av motorsågs skulptering mm

All info finns på www.bjuvsburnouten.se

Välkomna

Lars-Conny i däckrökens dimma i Bjuv
C5 flames
Corvettefantast
Corvettefantast

Inlägg av C5 flames »

Hej! verkar som en trevlig träff jag kommer såvida det inte krockar med något annat!
https://www.facebook.com/CorvetteAmazing?ref=hl

Sponsorer

Sonax
BRL
Ferrita
Däckonline
Bilsport
Celebrity Kustoms
BSG Racing
TTS
OZ.racing
Bilstein
Användarens profilbild
frisk
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker
Kontakt:

Inlägg av frisk »

coolt!! hade ingen aning att det fanns så mycket häftiga träffar innan jag köpte min corvette!! :D 8)
C5 flames
Corvettefantast
Corvettefantast

Inlägg av C5 flames »

Mycket trevlig träff=) Kommer jag till att besöka flera gånger! Extra roligt såklart eftersom man tog första pris i New Classic=)

Sponsorer

Sonax
BRL
Ferrita
Däckonline
Bilsport
Celebrity Kustoms
BSG Racing
TTS
OZ.racing
Bilstein
Stingray
Admin
Admin
Kontakt:

Inlägg av Stingray »

Grattis till 1:a priset, själv fick jag 3:e pris i Custom men plockade 1:a pris på Vallåkra i Bästa Billack :)
C5 flames
Corvettefantast
Corvettefantast

Inlägg av C5 flames »

Tack tack får gratulera till dina priser med :) Verkligen inte illa att plocka första pris på lack i Vallåkra :D Trevligt att träffa dig hoppas vi synes snart igen!
Mvh: Johan

Sponsorer

Sonax
BRL
Ferrita
Däckonline
Bilsport
Celebrity Kustoms
BSG Racing
TTS
OZ.racing
Bilstein
Stingray
Admin
Admin
Kontakt:

Inlägg av Stingray »

Trevligt att träffa dig också Johan, är du ny i klubben? I så fall så kan jag rekommendera sommarmötet :) Annars ses vi på någon träff, kanske inte i år men nästa år :)

Tyvärr fick jag ett ras, inte så farligt, på lördagsnatten så det blev lite tokmeka på vallåkra *s* Men det löste sig... Tack Hasse för hjälpen

/Tommy
C5 flames
Corvettefantast
Corvettefantast

Inlägg av C5 flames »

jag blev medlem förra året köpte bilen i feburari så blev medlem direkt! Ja sommarmötet får de bli!! Om de hamnar på rimligt avstånd! Var ju snack om Ronneby Brunn de är ju väldigt nära för min del :D Ajaj ras e inge skoj tur att de löste sig 8) Ja vi lär träffas flera gånger!! Lycka till resten av säsongen! Imån är det Hörby som gäller för min del!
Mvh: Johan

Sponsorer

Sonax
BRL
Ferrita
Däckonline
Bilsport
Celebrity Kustoms
BSG Racing
TTS
OZ.racing