1) Thomas Persson (038)
2) Benny Persson (33)
3) Lars Lindell (73)
Banracing oldies
1) Ricky Berg (50)
Gymkhana
1) Nibben Peterzens (58)
Stort grattis till er alla
Siffrorna inom parentes är startnumret som syns på bilen. Jag tänkte att det skulle bli lättare att koppla ihop bild och namn, för det kommer väl att läggas upp massor med bilder
//Tomten
Senast redigerad av Tomten den mån aug 15, 2011 14:43, redigerad totalt 3 gång.
En bild från lördagmorgonens förarmöte där du ser klubbmästarinnan Linnea Malmberg närmast kameran. Fick just se att tvåan, Tomas Öström, fastnat på samma bild. Mannen i keps och solglasögon, pappa Malmberg kom emellan
Här kommer kvallistan och stegen så du kan följa Linneas väg till triumfen och andras öden.
Tänk på att kvallistan är gjord efter reaktionstid. Man kan alltså ha en mycket bättre tid på 402 m i en annan repa än vad som visas i kvallistan.
Jag har scannat, klippt och klistrat för att få fram detta beroende på att jag inte fått något användbart i digital form. Hoppas det är läsbart där hemma i stugorna.
Tack till alla som har bidragit till ett lyckat KM.
Grattis till alla vinnare.
Kul att det var så många som körde bana.
Kul att träffa alla trevliga CCS medlemmar & speciellt kul att för första gången få träffa (IRL) några utav de personer som man utbyter klokheter(/dumheter) med på detta forum.
För egen del så satt jag hemma och käkade penicillin efter ett akut tandbesvär.
men trots det j-ligt glad att jag befann mig i Sverige och inte på jobbresa nånstans i Afrikas djungel.
I'll be back in CCS KM 2012!
Magnus, C5 Z06 Roadsport/405hk med väghållning och aero
Roadsport, nytt reglemente och nya möjligheter! http://www.spvm.se/ Aktuellt: Fixar o trixar inför 2017 säsong