Slutet är nära!
Slutet är nära!
Hej alla glada Corvettare!
Första riktiga säsongen med Vetten känns snart till ända. Tragiskt, men tyvärr sant. Har ägt kärran sedan 2006, men detta var första året den var besiktigad och klar. Får lov att säga att den har gått som en dröm hela sommaren, och förhoppningsvis kommer det att hålla i sig (TA I TRÄ). Höjdpunkten för min del var nog utställningen i Ransäter, där bilen (Som enda Corvette,faktiskt) rönte stor uppskattning. Annars har jag inte sett till många av er i sommar. Kanske bor man på fel ställe i vårt avlånga land. Får hoppas att det blir mer av den varan nästa sommar. Slå gärna en signal om ni passerar fuc...g Åmål, så bjuder jag på en fika. 070-8057586.
Bästa Vettehälsningar
Kenneth
Första riktiga säsongen med Vetten känns snart till ända. Tragiskt, men tyvärr sant. Har ägt kärran sedan 2006, men detta var första året den var besiktigad och klar. Får lov att säga att den har gått som en dröm hela sommaren, och förhoppningsvis kommer det att hålla i sig (TA I TRÄ). Höjdpunkten för min del var nog utställningen i Ransäter, där bilen (Som enda Corvette,faktiskt) rönte stor uppskattning. Annars har jag inte sett till många av er i sommar. Kanske bor man på fel ställe i vårt avlånga land. Får hoppas att det blir mer av den varan nästa sommar. Slå gärna en signal om ni passerar fuc...g Åmål, så bjuder jag på en fika. 070-8057586.
Bästa Vettehälsningar
Kenneth
Corvette convertible C6.
Re: Slutet är nära!
Det är vi i Sthlm som bor på fel ställe i vårtavlånga land.
Vi har träffar stort sätt varje dag i veckorna , men man får sitta i köer jämt så man orkar eller hinner inte ut!
Flyttar nog upp till Åmål i framtiden , för trafiken liknar f__n som det är nu i Stockholm.
Mvh. Christer
Vi har träffar stort sätt varje dag i veckorna , men man får sitta i köer jämt så man orkar eller hinner inte ut!
Flyttar nog upp till Åmål i framtiden , för trafiken liknar f__n som det är nu i Stockholm.
Mvh. Christer
/Christer 

Välkommen till Åmål Chrippe. Kommunen för oss med stora framtidsvisioner 

Corvette convertible C6.
-
- Corvettefanatiker
Hejs
Du kan ju alltid köpa BMW fälgar med vinterdäck! För att antyda till en annan tråd, he,he.
Var ligger Åmål? Det låter som det är långt upp, jag bor ju nära Kalmar så det är ju förmodligen en skaplig resa! Men man vet ju aldrig, kaffe är gott!
Du är välkommen till Trekanten också, om du har vägarna förbi!
Ha de!
Kjell
Du kan ju alltid köpa BMW fälgar med vinterdäck! För att antyda till en annan tråd, he,he.
Var ligger Åmål? Det låter som det är långt upp, jag bor ju nära Kalmar så det är ju förmodligen en skaplig resa! Men man vet ju aldrig, kaffe är gott!
Du är välkommen till Trekanten också, om du har vägarna förbi!
Ha de!
Kjell
Ha de! Kjell
CCS 3315
blue 1981
CCS 3315
blue 1981
Åmål ligger sju mil söder om Karlstad. Och för er som inte vet var Karlstad ligger...Sjutton mil norr om Göteborg. Löfbergs Lila dricks det här i krokarna, när vi inte dricker hembränt. Välkommna...Med eller utan BMW fälgar!!
Corvette convertible C6.
-
- Corvettefanatiker
Hejs
I Värmland då ja, på västra sidan av Vänern?
Ha de!
Kjell
I Värmland då ja, på västra sidan av Vänern?
Ha de!
Kjell
Ha de! Kjell
CCS 3315
blue 1981
CCS 3315
blue 1981
Västra sidan stämmer, dock inte värmland..DALSLAND ska de va, men snubblande nära värmland.....För nära.
Corvette convertible C6.
-
- Corvettefanatiker
Som sagt BMW fälgar funkar om man vill förlänga säsongen!

tror det var närmare -30 vid tillfället och kan bara säga att c3 med bigblock är en ypperlig vinterbil

tror det var närmare -30 vid tillfället och kan bara säga att c3 med bigblock är en ypperlig vinterbil

Dé va som fan......Nån som har BMW fälgar till salu?? Helst inkl. dubbdäck.
Corvette convertible C6.