Hej, Magnus heter jag och har efter många sidospår äntligen köpt en Corvette. Efter att ha sålt min SuperBlackbird så letade jag efter en C4 men det blev en Mustangcab istället. Dock såldes den i höstas och jakten började igen.
Förra helgen åkte jag till Kronoberg för att titta på en bil som fångat mitt intresse, samma härliga kulör som vi haft på Mustangen. Säljare var Inge här på forumet, provkörde och allt stämde.
När man köper bil får man känna och klämma på det matriella, men vad som också spelar in är ju säljaren.
I detta fallet kändes Inge väldigt förtroendeingivande, dessutom medlem i Corvetteklubben vilket ju också borgar för att köpet blir rätt.
Min magkänsla skulle belöna sig. Tack Inge för ditt sätt att ta ansvar även efter köpet, det kändes (och det vet jag nu) som om det var en självklarhet för dig.
Var ju tvungen att ta en tur ikväll trots regn och rusk, kändes mycket bra och det blir en perfekt sommarbil.
Ska försöka pallra mig upp på torget i Nybro 28/4, vi kanske syns där.
Ha det gott/Magnus
Köpt en C4 (av rätt säljare)
Köpt en C4 (av rätt säljare)
Magnus CCS 3698
Corvette C4 Conv. -92
Corvette C4 Conv. -92
-
- Corvettefanatiker
Re: Köpt en C4 (av rätt säljare)
Hejs
Så där ja, nu blev det ordning på dej också
Ja, kom till Nybro!
Så där ja, nu blev det ordning på dej också

Ha de! Kjell
CCS 3315
blue 1981
CCS 3315
blue 1981
Re: Köpt en C4 (av rätt säljare)
Tack för dom orden Magnus, och det blev ju bra till sist.Kul att du gick in i klubben så fort,
och att ni får en riktig bra och kul Corvettesommar,. vi lär synas på träffarna.
PS köpte du C5-fälgarna DS
och att ni får en riktig bra och kul Corvettesommar,. vi lär synas på träffarna.
PS köpte du C5-fälgarna DS