USA Bildelar Osby

Tekniska frågor och svar om Corvetter 2005-Upp
Erik_
Nykomling
Nykomling

USA Bildelar Osby

Inlägg av Erik_ »

Finns det någon som handlar delar där eller?

Fyf*n vilka priser dom har.

För ett tag sedan skulle jag köpa främre innerskärmar till min Z06a dom ville ha 650:- / st för begagnade, Anders på vette sålde NYA för 440:-

Ringde idag och kollade om dom hade nån "Control module" som styr avgasventilerna på slutdämparna, kostar NY 1300:- i USA dom hade en som varit med om
en krock med skadat yttre och okänd funktion 1700:- ville dom ha för ngt dom inte visste fungerade.

Finns det folk som är så dumma och handlar av dom?
Användarens profilbild
Corinthian
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker

Re: USA Bildelar Osby

Inlägg av Corinthian »

jag handlade en servopump av dom, halva priset mot svenskabil och superkort leveranstid så jag är nöjd.
allt enkelt som termostater, plastdelar mm tar jag direkt från corvettecentral... tar ju bara 4-5 dar med post
chevette
Corvetteälskare
Corvetteälskare
Kontakt:

Re: USA Bildelar Osby

Inlägg av chevette »

Jag ringde och frågade vad de ville ha för en taklucka till en C5'a. Jag ville ha en vanlig som komplement till min glaslucka. De ville ha 16 000kr!!!! För en begagnad som måste lackas om. Jag sa vad jag tyckte och fick svaret att "-Vi SKA ligga på halva nypriset på ALLT!"

Och det är väl ok om man handlar delar från en skapligt ny bil. Men inte köper jag delar från en 10-15 år gammal bil av dem i första taget.
Skriv svar