Emmaboda Superstage

Forum för frågor och synpunkter kring klubbens racingaktiviteter.

Moderator: ornet

Ola C6
Nykomling
Nykomling

Emmaboda Superstage

Inlägg av Ola C6 »

4/5 Emmaboda Superstage (SS) ÄR INSTÄLLT FÖR ALL FRAMTID. Fick många frågor i höstas om det blir något SS till våren, självklart sa jag ja och fixade det. Och ändå är det för få som anmäler sig. Det är så jävla dåligt, och dessutom kan detta komma att kosta klubben 12 750:- fullständigt i onödan. Inga flera arrangemang för min del.
Det är aldrig försent att ge upp !
Jerka
Corvetteälskare
Corvetteälskare

Re: Emmaboda Superstage

Inlägg av Jerka »

Fy vad tråkigt , då kommer Ola att vara snabbast på Emmaboda länge nu .......
/ Jerka
C2 -66 502
C5 -01 412 snabbaste bil 2012,2013
http://www.garaget.org/Corvette502
Member 9s club
Användarens profilbild
andsan
Corvetteälskare
Corvetteälskare

Inlägg av andsan »

Hej Ola.

Man kan faktiskt undra var alla dom är som klagar på att det är för lite racingarrangemang.

Själv inte racingintresserad som du vet men jag tycker trots det att racingen har en självklar plats i klubben.
Som sagt beklagligt eftersom jag vet att du har ansträngt dig med detta arrangemanget.

De olika arrangemangen i klubben kommer ju inte nerramlande som en skänk från ovan.

Håll ut Ola.
Anders Sandin
2009 Cab
Arctic White
Användarens profilbild
Corinthian
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker

Inlägg av Corinthian »

andsan skrev:...Man kan faktiskt undra var alla dom är som klagar på att det är för lite racingarrangemang...
Jorå, vi finns här. Dock så bör ju racingsektionen inte boka körningar på flera ställen i landet på samma dag...
Malmby o Emmaboda krockade denna dag så iaf jag valde Malmby då det är närmre för mig.

det vore dessutom bra om man fick lite mer heads-up tid på event, då de som åker långt även behöver boka övernattning, som ex jag måste när det är Emmaboda.
Ola C6
Nykomling
Nykomling

Inlägg av Ola C6 »

Vad gäller bokning av Emmaboda, så får vi tilldelat ett datum av banägaren.
Det får vi acceptera. Att 2 liknande arrangemang krockar som dessa borde inte ha någon som helst betydelse.
CCS har ca 2 500 medlemmar, till Emmaboda finns plats för MAX 20 Corvetter så vad är problemet ?
Jag fick in 3 anmälningar :shock:
Det är aldrig försent att ge upp !
Användarens profilbild
Corinthian
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker

Inlägg av Corinthian »

Ola C6 skrev:Vad gäller bokning av Emmaboda, så får vi tilldelat ett datum av banägaren.
Det får vi acceptera. Att 2 liknande arrangemang krockar som dessa borde inte ha någon som helst betydelse.
CCS har ca 2 500 medlemmar, till Emmaboda finns plats för MAX 20 Corvetter så vad är problemet ?
Jag fick in 3 anmälningar :shock:
åfan, trode man fick ett urval av datum.
ja 3st anmälningar är nästan oförskämt lite tycker jag, för att sånt kul evenemang. trist att höra!
Skriv svar