Sökes: Ny racingansvarig i Syd

Gert
Corvettefantast
Corvettefantast

Sökes: Ny racingansvarig i Syd

Inlägg av Gert »

På grund av utökade arbetsuppgifter på älskade jobbet känner jag mig tvungen att dra ner på engagemanget i klubben.

Jag behöver hjälp att finna någon som kan ta över efter mig och hantera nästa säsong som racingansvarig i Syd. Även om vi har en valberedning som engagerar sig mycket i klubbens och distriktets väl och ve och som kanske egentligen skall vara det som hanterar detta så sätter jag härmed upp denna efterlyning.

Jag kommer givetvis att vara behjälplig så att nästa säsong kan betraktas som inskolning om så önskas.

Om du som läser detta inte känner att det är något för dig så kan du väl kolla om det finns någon annan som kan tänkas vara intresserad, - Det är egentligen jätteroligt, :P men jag måste prioritera jobbet.

Om vi inte lyckas få tag i någon som vill ta över så måste vi i alla fall få tag i någon som aktivt kan hjälpa till. Det får så att säga bli nödlösningen.
Racingaktiviteterna måste fortsätta att utvecklas. De får inte tyna och dö ut!

/Gert
Corvetteälskare
Corvetteälskare
Kontakt:

Re: Sökes: Ny racingansvarig i Syd

Inlägg av Riggelsen »

Hej Gert

Det är tråkigt att ditt arbete tar all din tid, det var fantastiskt att se det du gjorde för klubben. men vi hoppas ändå att se dig i CCS.
och jag tror att det finns många i CCS som delar samma åsikt. vi ses.

De bästa hälsningar

Lars Riggelsen
Veckoträff / Trelleborg.
De bästa hälsningar
Vibeke o Lars Riggelsen.

http://www.corvetteworldsweden.com
745
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker

Re: Sökes: Ny racingansvarig i Syd

Inlägg av 745 »

Tack för allt som du har gjort för racingen inom CCS 8)
Göran.S.CCS358, C4-88, C5Z06-03
EKERÖ BILVÅRD
* DEKORTRYCK * LIGHT 4 YOU
CCS CORVETTE CUP;
Mantorp 2- 3 maj, Kinnekulle 30-31 maj, Knutstorp/SSM 3- 5 juli, Karlskoga/STCC 15-16 aug, Falkenberg 11-13 sept.
CCS TA SERIEN;
Kinnekulle 23 maj, Karlskoga 23 aug
Skriv svar