Hej, köpte en c6a --05a på sensomarn och kommer inte på hur man ändrar stol,speglar och ratt efter sig själv om ni förstår vad jag menar?
Jag får ställa in allt varje gång jag kör och det är förmodligen enkelt om man bara vet hur man gör:)
Är nybörjare på c6 så hjälp mig gärna med tips:)
Hur ställer man in stolen och speglarna?
-
- Nykomling
- Corinthian
- Corvettefanatiker
Re: Hur ställer man in stolen och speglarna?
Har för för mig att du sparar inställningarna för resp. fob genom att hålla upp fönsterknappen på/för förarsidan i 3sekKrillebeijer skrev:Hej, köpte en c6a --05a på sensomarn och kommer inte på hur man ändrar stol,speglar och ratt efter sig själv om ni förstår vad jag menar?
Jag får ställa in allt varje gång jag kör och det är förmodligen enkelt om man bara vet hur man gör:)
Är nybörjare på c6 så hjälp mig gärna med tips:)
Andréas - C6 Z06 - #2 Pro Street TimeAttackNu.se
Sponsored by Parsbro Racing Components
Återförsäljare av Red Line Oils, OZ Racing, TIKT, Specialfälgar m. fl
wheels.corinthian.se - Beräkna Rullomkrets, Fälgbredder, Offset (ET) mm
Sponsored by Parsbro Racing Components
Återförsäljare av Red Line Oils, OZ Racing, TIKT, Specialfälgar m. fl
wheels.corinthian.se - Beräkna Rullomkrets, Fälgbredder, Offset (ET) mm
Har du inte två knappar på förardörren för förare 1 och 2?
Om det är så på din årsmodell så är det bara att hålla in den knappen för din FOB i några sekunder.
Om det är så på din årsmodell så är det bara att hålla in den knappen för din FOB i några sekunder.
Mvh
Thomas
Thomas
-
- Nykomling
Ska prova detta! Tack på förhand!
Alltså håll in knapp 1 i 3-4 sekunder för inställning 1 och lika för 2:an. Så fungerar iaf min -08Hejdarn skrev:Har du inte två knappar på förardörren för förare 1 och 2?
Glöm inte att handbromsen skall vara i och kopplingen nedtryckt om du har manuell låda...
CCS 3631 C6 Z06-2008 Röd med OZ Superleggerafälgar 19" fram 20" bak, calloway insug, american racing headers, racecat, akrapovic sportavgassystem, coilovers halvbur m,m