Sida 1 av 1
Volvo teknik
Postat: tis jan 14, 2014 17:06
av Bengt
Re: Volvo teknik
Postat: tis jan 14, 2014 17:30
av Meatos
Kul och se hur mycket extra effekt de kan få ur med dom
Re: Volvo teknik
Postat: tis jan 14, 2014 20:54
av Bengt
Toyota var visst först !
http://kaizenfactor.wordpress.com/2012/ ... re-part-1/
Spridare med closed loop..., variabla kamaxlar som är känsliga för förändringar i motorns oljetryck, 2500bar bränsletryck ; Det blir inte helt enkelt att vara hemma-mappare framgent

Re: Volvo teknik
Postat: ons jan 15, 2014 21:27
av Mange_C5
Bengt skrev:Toyota var visst först !
http://kaizenfactor.wordpress.com/2012/ ... re-part-1/
Spridare med closed loop..., variabla kamaxlar som är känsliga för förändringar i motorns oljetryck,
2500bar bränsletryck ; Det blir inte helt enkelt att vara hemma-mappare framgent

Vad har en vattenskärare?
Re: Volvo teknik
Postat: ons jan 15, 2014 22:01
av Bengt
tidigare 4000 nu 6000 bar

Re: Volvo teknik
Postat: ons jan 15, 2014 22:18
av Mange_C5
Bengt skrev:tidigare 4000 nu 6000 bar

Tänkte på samma sätt
