Sida 1 av 1

Volvo teknik

Postat: tis jan 14, 2014 17:06
av Bengt

Re: Volvo teknik

Postat: tis jan 14, 2014 17:30
av Meatos
Kul och se hur mycket extra effekt de kan få ur med dom

Re: Volvo teknik

Postat: tis jan 14, 2014 20:54
av Bengt
Toyota var visst först !

http://kaizenfactor.wordpress.com/2012/ ... re-part-1/

Spridare med closed loop..., variabla kamaxlar som är känsliga för förändringar i motorns oljetryck, 2500bar bränsletryck ; Det blir inte helt enkelt att vara hemma-mappare framgent :mrgreen:

Re: Volvo teknik

Postat: ons jan 15, 2014 21:27
av Mange_C5
Bengt skrev:Toyota var visst först !

http://kaizenfactor.wordpress.com/2012/ ... re-part-1/

Spridare med closed loop..., variabla kamaxlar som är känsliga för förändringar i motorns oljetryck, 2500bar bränsletryck ; Det blir inte helt enkelt att vara hemma-mappare framgent :mrgreen:
Vad har en vattenskärare?

Re: Volvo teknik

Postat: ons jan 15, 2014 22:01
av Bengt
tidigare 4000 nu 6000 bar :twisted:

Re: Volvo teknik

Postat: ons jan 15, 2014 22:18
av Mange_C5
Bengt skrev:tidigare 4000 nu 6000 bar :twisted:
Tänkte på samma sätt :mrgreen: