Jag var ända från början inställd på att byta avgassystem, inte för att få mer effekt eller så men bilen måste ju låta som den ser ut.
Googlade friskt och blev varse om drone-problemet osv. valet föll till slut på ett B&B Fusion för att kunna styra ljudet och slippa drone när man vill.
Vet att man säkert kan köpa detta system mycket billigare från USA nånstans men jag mailade lite med en sponsor till klubben i Spånga (vill inte göra reklam..

Tänkte först att jag skulle montera det själv men det kräver tid och helst lyft vilket jag inte har tillgång till, ska ju dras vakuumslang till motorn och dras el till boxen som ligger i ena facket bak i bagaget osv. så jag lämnade bilen till en liten firma här i Mölndal som vi anlitar en del till våra tjänstebilar och som även servar min bil.
Jag är så in i HE--VETE nöjd med hur den låter!! Dovt muskelbilsmuller med spjällen öppna på tomgång och ett j-vla gött oväsen när man gasar på och drone vid motorvägsfart men då trycker man bara på fjärren och ljudet är borta, inget drone överhuvudtaget med spjällen stängda men vid tomgång låter det ändå mer än original.
Ursäkta långt inlägg men jag var tvungen att skriva av mig, ljud är ju väldigt subjektivt men om ni går i tankar på att byta system kan jag inte annat än rekommendera B&B Fusion, bra passform, finish och framför allt: ett (enligt mig) helt underbart ljud.