Panik, jag råkade låsa in mina enda nycklar i Corvetten, någon som har något bra knep för att komma in i den, man kanske kan få upp bakrutan genom att koppla ström på några kablar någonstans, men var.
Daniel!
Hjälp!!
Jag har hört att det ska gå att försiktigt bända ut ovankanten av sidorutan och med hjälp av lämpligt föremål låsa upp dörren. Jag vet inte hur bra det är för elhissen/upphängningen av rutan, men det var det tipset jag fick när jag trodde jag låst in min nyckel.
Lycka till!
Lycka till!
Förr: 1994 Coupé "Admiral Blue"
Nu: '00 Coupé Dark Bowling Green
Nu: '00 Coupé Dark Bowling Green
Hmmm
Nu spånar jag bara,men vad kommer man åt innanför bakre nummerplåten?
Jag har ju en cab så jag vet inte riktigt hur det ser ut på coupen,men det är väl en ide.
Jag har ju en cab så jag vet inte riktigt hur det ser ut på coupen,men det är väl en ide.
Kablarna till låsningen av bakluckan går nog inne i kupen, så man kommer nog inte åt något speciellt från bakre nummerplåten. Jag får väl fösöka trixa med någon ståltråd och se om jag kan få upp den.
Daniel!
Daniel!
Corvette Coupé L98 -90 (Skrotad)
Corvette Coupé LT1 -92 (Såld)
Corvette Cab LT1 -92 6vxl (Såld)
Corvette Coupé LS1 -99
Medlems nr. 1905
Corvette Coupé LS1 -99
Medlems nr. 1905
prova med en ståltråd å fiska ut NYCKELN ur tändningslåset genom att bända på dörrkarmen/rutan... de har ja gjort på en Pickup jag haft, men den hade ju iof. rutram...
Gav upp tidigt med att försöka på dörrknapparna, fiska nyckeln var smidigare
Gav upp tidigt med att försöka på dörrknapparna, fiska nyckeln var smidigare
See four -84 aut. flyttgodsbil med 750cfm förgasare, C5bromsar å pollyb.
Efter mycket pillande och trixande lyckades jag låsa upp på en knapp med hjälp av en ståltråd, så nu ska jag fixa en extra nyckel, fast jag kommer väl aldrig att glömma nycklarna i bilen igen ändå.
Corvette Coupé L98 -90 (Skrotad)
Corvette Coupé LS1 -99
Medlems nr. 1905
Corvette Coupé LS1 -99
Medlems nr. 1905