Kan vara så att själva kontakten på undersidan av knappen har lossnat, hände mig för ett tag sen. Tog en stund innan jag kom på vad det var som hade hänt.
Hade problem med min vänstra för ett tag sen. Jag hade ett avbrott i kabeln vid muffen mellan dörren och karossen. När jag hade fixat det så funkade den inte helt bra ändå. Efter en del krångel och försök till renovering av motorn så visade det sig att jag hade satt dit fel typ av kol.
Det ska vara ett visst ohmtal på dessa (tydligen). Jag hade slipat till ett par som kom från en vinkelslip (tror jag). Dessa hade för högt ohmtal.
74:a cab. SB 350. And I like it!
Live long and prosper!
Jajamensan, funkar utmärkt även om högersidans hiss är märkbart slöare än vänster. Är ju trots allt en över 30 år gammal bil så vissa smärre skavanker får man räkna med
hade en gammal ford sierra för några år sen... körde på motorvägen i snöstorm, så helt plöstligt så sa de klonk så trillade rutan på förasidan ner i dörren. blev knappt förvånad. men satan vad kallt de blev dom 3 milen jag hade att köra. men hade tur å hittade en mössa i bilen