Jag måste komma med lite inlägg för att puffa på intresset ang Le Mans, det är som Christian skriver en enorm känsla om man tycker om motorsport, att få se alla dessa exklusiva sportbilar på campingen jämte ett 2-manna tält och en grill med överblivna köttbitar på tidig morgon samtidigt som tävlingen pågår, dansklägret är mot slutet av kvällen/natten en bit därifrån håller engelsmännen igång o sjunger god save th. q.... samtidigt så kan man gå upp till Tertre Rouge kurvan o ta lite bilder i gryningen eller sätta sig på läktaren vid starten o höra det härliga v-8 ljudet när det ekar mellan läktarna kl 2-3 på natten, hittar man ingenstanns att bo så är det faktiskt inte så farligt o campa på banan jag menar lite kan man ju offra sig ni har väl gjort lumpen, det finns rinnande vatten även o det är lite primitivt. jag har över 500 bilder från själva tävlingen och med alla dessa 60-tals Ferraris, GT-40, Corvetter, Mustanger o MG, bla. det är en härlig syn , jag skall försöka sortera ut lite o se om det går att lägga ut några på forumet . För övrigt så anser jag att cluben kanske skulle engagera sig lite mera o försöka göra något för att kanske organisera en samlad resa med medlemmar, vi är ju i alla fall världens näst största Corvette club. men ingenstans såg jag club-flaggan vaja. mitt inlägg är inte på något vis ett försök att vara elak, jag vet att det är ideela krafter som jobbar med cluben, men vi kanske inte skall stirra oss allt för mycket på dessa middags träffar o en liten tips-runda lokalt. den möjligheten skall givetvis finnas kvar jag vet att många uppskattar det , men skall man värna om återväxten inom hobbyn så kanske man skall vara öppen för lite förändringar,det är ju trots allt en sportbil vi värnar om det skall åtminstone kanske finnas en möjlighet. nu kom jag ifrån ämnet. Hoppas inte Tommy raderar bort inlägget (Förresten jag såg dig inte bland övrig press-folk

) Mvh Jan