spinnson skrev:Tack Sandberg för att man blev blåst på rabatt och frakt på film
Tacka inte mig för det jag påkekade bara att inlägget kanske borde ligga under
"CCS annonsörers annonsforum
Detta forum är öppet för kommersiella annonser, information och kampanjer för de som annonserar i CorvetteMagasinet resp. Matrikeln."
Att ta bort inlägget var admins beslut, jag kan bara hänvisa till den diskussion som varit uppe tidigare.
Stingray skrev:Skrivet: Lör Feb 11, 2006 19:39 Ämne:
--------------------------------------------------------------------------------
Det behövs tydligen ett förtydligande här gällande reglerna.....
1. INGEN smygreklam är tillåten på forumet av FÖRETAGARE. Framförallt INTE om man inte ens är medlem. Därav mitt gnäll på RObbans smygreklam. Oavsett hur duktig han är är.
2. Det finns ett företagarforum OCH en medlemstidning som företag får annonsera i. Varför skulle reglerna inte gälla ALLA. Det är inga andra företag som är aktiva på forumet, kanske pga att man inte får göra smygreklam.
3. INGA personpåhopp, varken på Robban eller någon annan
4. Håll er till ämnet. Alla inlägg som infaller under punkt 1-4 kommer raderas OCH upprepas dom så kommer ANVÄNDAREN att SPÄRRAS.... Tänk på det alla, och spärren kommer efter EN tillsägelse, sedan automatiskt.
PS: Det är heller inte jag som bestämmer reglerna, jag ska bara se till att dom följs, så ni får inte slänga mig i Poolen på sommarmötet, om jag nu kommer. Det är inte säkert jag får UPP dörrarna ha ha ha
1968 Corvette Convertible 427/400Hp Tripower.