Så, nu när jag har tröttnat på orginalstereon tänkte jag ge mig på att byta ut den mot något fräsigare. Därav behöver jag lite vägledning här, vi börjar i rätt ände. Vi får se hur denna tråd växer allteftersom...
1 - Hur tar jag loss panelen som sitter runt huvudenheten och klimatanläggningen?
Riva ur paneler
-
- Corvetteälskare
- Kontakt:
Re: Riva ur paneler
1 -Madland skrev:Så, nu när jag har tröttnat på orginalstereon tänkte jag ge mig på att byta ut den mot något fräsigare. Därav behöver jag lite vägledning här, vi börjar i rätt ände. Vi får se hur denna tråd växer allteftersom...
1 - Hur tar jag loss panelen som sitter runt huvudenheten och klimatanläggningen?

den sitter med tror det är 4 st m12/10 under armstödet+ett par torxskruvar bakom askfatret+bort med strumpan över växelspaken har för mig det satt nån där med,sen tror jag det var en torx bredvid tändningslåset..
c5 z06 2002
A&A kompressor
pfadt co
B&M ss
cartec xtreme koppling
alu sh
Lg longtubes
tyvärr såld nu
Blev nyss med c6 z06
PFADT
Akrapovic
OZ
Cammotion
A&A kompressor
pfadt co
B&M ss
cartec xtreme koppling
alu sh
Lg longtubes
tyvärr såld nu

Blev nyss med c6 z06

PFADT
Akrapovic
OZ
Cammotion
Tack för upplysningarna, nu blir det till att rota och gräva.puramuk skrev:den sitter med tror det är 4 st m12/10 under armstödet+ett par torxskruvar bakom askfatret+bort med strumpan över växelspaken har för mig det satt nån där med,sen tror jag det var en torx bredvid tändningslåset..

Om någon sitter på mer info kring detta (kanske rentav någon detaljbild?) så äre bara till att hosta upp!