Westcoast Motor Show 10-12 Juli 2009 Arena Vänersborg

Här kan ni skriva in olika evenemang som ni känner till, söka andra som ska till samma träff osv.
Bilder som är tagna på CCS-träffar bör finnas under resp. distriktssida. Tag kontakt med någon av distrikets kontaktpersoner som hjälper till med publiceringen.
todie
Nykomling
Nykomling

Westcoast Motor Show 10-12 Juli 2009 Arena Vänersborg

Inlägg av todie »

Bild

I år startas en helt ny inomhus Bil & Mc mässa i sverige. Westcoast Motor Show, arrangeras 10-12 Juli 2009 i Arena Vänersborg, en helt nybyggd multiarena i Vänersborg.

www.westcoastmotorshow.se

Nu är det hög tid för alla som vill vara med som utställare att anmäla sig. Skicka iväg en anmälan om Du är intresserad till info@westcoastmotorshow.se

Om Club Corvette skulle vara intresserade av att ha en klubbträff någonstans i vänersborg kan ni kontakta mig, så hjälper jag er att boka en fin plats för er att samlas på. Allt från natursköna parker till fina miljöer längs vänerns kust finnes för er att arrangera en trevlig träff innan ni sedan åker tillsammans till mässan.

För mer information går det bra att ringa eller maila mig på 0703571170 eller info@westcoastmotorshow.se

Ha en bra dag!
Med Vänliga Hälsningar
Pontus Karlsson
Mässansvarig Westcoast Motor Show
todie
Nykomling
Nykomling

Re: Westcoast Motor Show 10-12 Juli 2009 Arena Vänersborg

Inlägg av todie »

Hej på er.
Saknar tyvärr anmälningar ifrån Corvette men ändå har vi fått enormt mycket anmälningar.

Vi skall ikväll sätta oss i uttagningsgruppen och gå igenom alla anmälningar, och se hur långt de fordon som är anmälda har kommit. Vissa håller ju på att byggas om just nu, och kan vara svåra att bedömma hur de kommer se ut när de är färdiga.

Så mina tips till alla som anmält sig och er som än inte anmält er är följande:

1. gå in på denna länken: http://www.motorzon.se/event/2009-07-10 … motor-show och ansök som utställare så ser ni direkt på siten när vi har godkänt er (även ni som redan anmält er via epost) och ni kan också se vilka andra som är godkända utställare.

2. Se till att uppdatera er profil på www.motorzon.se med nya bilder, all information ni möjligtvis har på ert fordon. För att vi i den här veckans runda ska kunna göra en så bra uttagning som möjligt för att kanske just Du ska bli godkänd redan ikväll!

Har ni frågor, så ring Pontus Karlsson mässansvarig på 0703 - 57 11 70 eller info@westcoastmotorshow.se
Skriv svar